Onsdag

Varit iväg med Leon och dom skulle precis göra sig
klara för att åka iväg med bussen. Va spännande! :)

Hade tänkt mig att va på körskolan idag men det får
bli imorgon ist efter att Jonte hämtat Leon.
Börjar jobba 16:00 imorrn så då hinner jag ju sitta en
stund.
Leon vaknade mitt i natten och jag kunde inte somna om
efter det, när jag väl började bli trött igen och skulle sova
så började Jonas gnissla tänder och det funkade inte att
sparka till han heller så det blev inte så många timmars
sömn i natt.. Huvva..

Ska vila en stund och sen får jag läsa istället..

Sen ska jag köpa en hårfärg. Måste verkligen göra nått åt håret.

Carro kanske skulle kika förbi men annars blir det väl inte så mkt
mer idag.

Gått 29 fulla veckor idag med :)

Uppdaterar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0