Söndag

Gårdagen blev hel lugn.
Jonas var uppe på verkstan mest hela dagen och
grejade med bussen så jag och Leon var bara hemmavid.
Var tänkt att vi skulle gå på bio på kvällen men det körde
ihop sig.. Som vanligt när man tänkt hitta på något ungefär..
Tog en promenad till statoil på kvällen för att se om vi kunde
hitta någon bra film men icket så vi traskade hemåt.

Leon somnade i vagnen så vi parkerade honom utanför köksfönstret
och började med grillningen. Mkt mkt mkt gott!
Smälte maten och sedan blev det kaffe och en omgång femhundra.
La lilleman 20:00 och kring 21:00 körde vi igång en film.
Blev en rysare som jag glömt bort att jag lånat av Jessica.
Jag satt som på nålar under hela filmen och när det blev läskig musik
höll jag för öronen så jag inte skulle bli så tvär rädd haha :P

Idag har jag fått lång sovmorgon! Klev upp kring 10:50.
Då var kaffet klart och efter frukost så gick vi till blåkiosken och köpte
mjukglass och dricka för att sedan kila iväg på lekplatsen.
Blev där någon timma och sedan ställde jag ut min nya solstol vid Leons
uteleksaker så satt jag där medans han körde traktor.

Annars idag lär det nog bara va lugnt. Är konstigt nog jätte trött så det hade
varit skönt att sova en stund men det får vi väl se hur det blir med den saken.

Bebben höll igång med en massa sparkar under ca 2timmar igårkväll.
Är så himla mysigt och Jonas låg och skrattade och buffade tillbaka.
Annars ha bebben varit väldigt lugn och bara flyttat på sig lite någon gång per dag.
Kommit in i någon jobbig period med mitt humör också. I vanligafall har jag världens
kortaste stubin men nu hinner det knappt hända någon alls så känns det som jag håller
på att koka över. Haft tre dagar under veckan som jag vaknat med världens kassaste
humör och varit irriterad hela dagen fast egentligen på ingenting. Jobbigt värre men det
vänder nog snart. Är iallafall på bättre humör på kvällarna och de är då skönt.

Nu blir det ryggläge i soffan me lilleman!

Ha en bra dag!



Min ögonsten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0