Tisdag 10 Maj

Vilken härlig dag det har varit! Vädret kunde inte ha blivit
bättre för en utedag.

For iväg på banken innan jag skulle till dagis men såg att jag var
45min tidig. Tror alltid att jag ska komma för sent så jag brukar
alltid va så tidig på allt som vanligt.. Köpte mig en mjukglass och
satte mig ute på en bänk tills jag gick upp till dagis för mötet.
Gick då bara bra på det. :)

Sen tog vi vagnen och gick till Tallbacken så jag fick mitt nya schema.
Blev bjuden på kaffe och Leon åt fyra kakor :)
Alla tanter blir så ivrig varje gång jag har haft med mig Leon och han
blir typ hundra gånger blygare men idag gick det ganska bra efter en stund :)

När vi gick därifrån så for vi och gungade en sväng på lilla lekplatsen.
Fanns så lite grejer där så Leon ville gå efter 10-15min.
Stötte på Jessica och My så vi gick en liten promenad.
Köpte glass till barnen och bara surrade.

När jag kom hem så började jag med mat. Leon somnade i soffan så jag och
Jonas käkade och sen for han iväg till bussen igen.
Nu har han fått hjälp så nu ska det väl gå lite fortare :)

Sen vaknade lilleman och pappa kom då precis in genom dörrn så då blev
det kaffe och lite surr.

Efter det så började jag rena igenom Leons garderob och det blev en hel banankartong
att bära upp. Nu finns det plats för mkt nytt :)
Fast det är egentligen bara shorts han skulle behöva. Och ett par skor kanske..

Kunde inte låta bli att öppna lådan med bebiskläder från Leon. Herregu va små dom är!
Ville bara bära ner hela lådan och kika igenom det men nästa månad ska jag köra igång
med det. Då blir det till att börja boa om lite :)

Imorgon ska Leon få fara och åka buss till någon laggård och kika på kor med dagis.
Tycker det är så himla roligt att dom få fara iväg på grejer lite nu och då.
Idag for dom på teater bla. Han har pratat om kor hela kvällen i princip. :)

Det bästa var ändå när det dunsade i någon ikväll och jag blev alldels tyst och funderade
på vad det kunde ha varit för något.
Då frågade Leon va det var som lät och jag svarade jag vet inte.
"En elefant kanske" sa Leon då. Vilken rolig filur han är!! :)

Har hunnit med att städa toa och kök ikväll också så imorrn blir det väl körskolan
om det är öppet..

Nu blir det tv och slappande med rispåsen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0