Tisdag

Tjingeling!

Varit in till stan idag med mamma och Lars.
Addi kom förbi strax efter att jag kommit hem, gick
och hämtade Leon från dagis och sedan blev de kaffe
och femhundra.
Jessica kom förbi en stund också. Var ett tag sedan vi
sågs nu så de va trevligt :)

Började med maten strax innan 16:00 och när Jonas kom
hem så for Jessica.
Dolat på me tvätt och städat undan i köket.
Leon och Jonas tog en glass och gick ut på gårn så jag
passade på att ta lite egen tid ;) Är så skönt när det bara
får va helt tyst ibland..

Ikväll blir det en massa tv tittande. Är bla kniven mot strupen
och BB som jag ska se.
Imorgon måste jag verkligen gå på körskolan sen ska jag boka
in min sista körning. Annars blir det nog lugnt.

Gått 30 fulla veckor imorgon. Börjar snart tagga förlossning! :D
Längtar såååå mkt tills den lill* tittar ut. Saknar nästan sömnlösa
nätter. Konstigt nog. Ska bli så himla roligt med en till i familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0