Tisdag

Var och lämnade Leon på dagis imorse och sedan
blev det fika och en snabb titt på datorn innan jag
la mig och vilade 2tim. Mkt skönt och mitt dåliga
humör som jag hade imorse var borta!
Hur bra som helst :)

Hämtade Leon kring 13:30. Då hade han fått för sig att
han skulle ha en tutte och var hur grinig som helst.
När vi kom hem så fortsatte allting med en massa trots
och gnäll. Och alla som pratar om att det brukar bli ett
uppehåll mitt i trotsen men den måste då Leon ha missat..
Peppar peppar..

Igår for vi och lämnade bussen hos Leif och Gerd. Blev kvar på
fika i någon timma.. När vi kom hem så fick vi besök av Simon en
stund och sen kom Magnus och Elin som stannade till 22:00 ungefär
så det blev fika och BB ist för tapetseringen så jag hoppas det kommer
upp lite ikv ist.

Annars så ska jag kika på Kniven mot strupen och sen BB.
Fundera på om man ska orka kila iväg å köpa nå körsbär och morötter
till ikv..
Blev som tvär sugen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0