Torsdag

Leon har åkt till Jonte idag så jag ligger lite på latsidan..
Ska väl köra igång med lite målning så småningom hade jag tänkt..

Jessica har varit förbi en snabbis men annars har det bara varit lugnt..

Hittade världens sötaste kattungar på blocket också!
Skulle vilja ta två stycken men Jonas lät inte så peppad.. Kanske man
skulle ha varit dit och bokat nu under helgen när han är borta ;)
Dom var gul/röda och några var lite mer åt det vita hållet, långhåriga.
Var sugen på att ta två hanar och kastrera men då slog mig tanken ifall
man skulle ha tagit en hona och en hane för att sedan ta ungar på honan med
någon annan hane i framtiden.. Jajja ser väl hur det blir med den där saken..
Lär väl aldrig få äga en sphynx heller. Kostar ju multum..

Vill börja beställa bebisgrejer och saker som jag kommer att behöva sen men
det blev så himla mkt annat den här månaden så de där med bebisgrejerna får
jag inse att jag måste ta nästa månad..
Den 27 ska vi till häggan för då öppnar rea tältet, den 28 ska jag och carro ta en
heldag i stan och ikea blev flyttat till den 31a.. Full rulle :)

Nu ska jag kirra bilder på kulan och lägga upp de inlägget. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0