Torsdag 26 Maj

Godmorgon!

Leon kom och kröp ner hos mig vid 06:30. Huuga va tidigt..
men efter att jag startat barntv så låg han tyst och snällt.

Ska väl kliva upp och göra fika nu. Sen ska jag duscha och
göra mig klar..
Leon ska fara till sin pappa vid 09:00..
Blir väl en sväng på häggan idag och ev en tur till stan också..

Igårkväll fick jag besök av Carro. Stannade några timmar så
det blev mkt surrande :) Hel trevligt..

Jonas kom hem och överraskade med en ny bilbarnstol till Leon
också! Pratade så sent som i förrgår om en och igår satt det en
ny i bilen. Vilken sötnos! :)

Leon håller på att laga dammsugarn nu.. Jag undrar om den kommer
att fungera sen.. Han grejar me nån skruvmejsel och bankar lite på den.
Jaja det återstår att se :P

Annonsen på Loke kom ut i tidningen igår och på förmiddan så ringde det
en som fått höra att det skulle sättas ut några fällor för att fånga in katter
som dom trodde var skygg. Hon ville dock inte säga vars hon hört detta ifrån
men jag ringde på kommun och hörde om det var dom som skulle sätta ut fällorna
men det var inget dom visste om och det var tydligen flera år sedan deras fällor
används.
Sen på kvällen ringde en tant som bodde några mil härifrån men den katten hade
varit där hela vintern så jag tror knappast han gått så långt och han har "bara" varit
borta sen Mars.

Nä nu ska jag duscha och göra mig färdig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0