Trött trött trött

Håller på att somna.. Ska snart fara och hämta Leon.
Då ska jag starta en film och lägga mig i soffan med honom
och vila en stund! Skönt!

Satt en liten stund på körskolan idag med. Gick bara bra..
Kilade på AF och lämnade in papperet jag hade fått hem
och en snabbis på konsum innan jag gick hem.

Fikade lite när jag kom hem och sen har jag bara suttit här vid
datorn. Gjort ett sista försök att hitta Loke genom att lägga in en
annons i VK som kommer på onsdag. Annonsen syns redan på webben
så jag hoppas att någon ringer! Saknar honom !!
Har ringt polisen för några veckor sedan ifall det skulle ringa någon men
ingen har ringt dit och jag har hört mig för om någon sett honom men icket.
Får se om någon ringer nu då! :)



Ikväll ska vi väl fortsätta med tapetseringen om det hinns med..
Ska fara och lämna bussen hos Leif och Gerd med och det brukar
ju vara lätt att man stannar på en kaffe men om det finns tid så
blir det ikv annars imorrn. Vill få upp fondväggen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0