Vilka sötnosar!

När jag kom till dagis idag så hoppade barnen
precis ut ur bussen och dom var så söta!
Alla hade stövlar och såg ut som små bönder efter
resan till laggårn! Leon var så himla nöjd och har
berättat om alla djur som fanns där och att korna
bajsade jätte mkt haha. Han tyckte det var helfränt
att åka buss iallafall så det känns roligt att han fått
en sån bra dag! :)

Vilat ca två timmar idag men telefon ringde 3ggr så
jag hann bara somna om så ringde de igen.
Halvdrygt men men :P

Gick och mötte Addi strax innan ett så skulle jag hinna
handla innan jag skulle hämta Leon.

Köpte vattenmelon idag och inte som jag kan minnas att han
ätit det förut så vi skivade upp några bitar direkt vi kom hem
och han sa säkert fem gånger att de va jätte gott! :)

Han somnade ganksa nyss i soffan. Alldeles slut på honom så han
ska få vila tills Jonas är hemkommen och middan klar.

Träffade Emils fodervärd idag och hon är super nöjd med honom.
Dom har börjat lite smått med ridningen och hennes dotter rider honom
eftersom deras häst var lite speciell och det fungerar visst toppen bra.
Dottern hade varit så förvånad över att han hade sån mjuk och fin trav.
Hon fick lite "ridtips" om galoppen och hur man ska ha tyglarna på honom
eftersom han är lite speciell att rida så dom skulle prova på en kortgalopp
nästa vecka men det låter ju riktigt toppen bra :)
Tro jag ska fara dit någon dag och rida honom innan jag blir alldeles för stor. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0