Känns nästan som...

Det känns nästan som att jag var ute å partade igår haha :P
Seg och mör idag vill jag lova!

For till Carro vid 17:30. Lämnade Brattfors vid 18:00..
Parkerade inne i centrum och gick direkt på Sega Råttan
för lite karra. Käkade middag på max och sedan gick vi
ner till bion. Hämtade ut våra biljetter och satte oss vid
fönstren en stund. Vääärsta Twilight nördarna som satt
bredvid Carro. Haha! Dom började prata engelska och
låssades att dom flög. En massa surr om Edward och sa
en massa grejer på engelska om han :P

När vi kom in till biosalen så satt det en neger på min stol
och när vi stannade i trappen och letade efter våra stolar
så frågade hon vad vi hade för nr på stolarna och vi svarade
att hon hade tagit en av våra stolar.
Sen sa hon att hennes kompis mådde så dåligt och att hon va
så rädd så hon ville gärna sitta bredvid henne :S
Men vi sa att vi skulle ha våra platser såklart så hon klev upp
och satte sig i trappen bredvid henne.
Dom pratade under precis hela filmen, och när det var hur
romantiskt som helst så skrattade dom. :S
Sen mitt i filmen ungefär fråga hon som satt bredvid mig om jag
ville följa på toa :S Hel konstiga!

Men gudarns så bra film! Dom blir bara bättre och bättre!
Del två kommer 17/11-2012! Ett helt år framåt from idag.
Vi ha redan bestämt att vi ska på premiären :D

Va i Brattfors igen strax innan 23:30.
Hemma igen strax innan 00:00 och älskling satt uppe och väntade
på mig. :)

Har iallafall lärt mig en läxa under gårdagen. Att aldrig vara ifrån Levis
så länge igen. Brösten sprängde nått så hemskt när jag skulle sova så
att vara utan amning så många timmar var inte nyttigt alls. Nu har han
ätit två ggr och det gör fortfarande ont. Men en super trevlig kväll blev det
iallafall!!

Idag vet jag inte vad vi ska sysselsätta oss med. Funderar på att hälsa
på någon men vet inte vem.. Inga pengar på telefon heller. Känner mig
måttligt handikappad för tillfället :P


Kommentarer
Postat av: .

hur många besökar har du perr dag?:)

2011-11-17 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0