Onsdag

Precis en vecka kvar tills vi ska tatuera oss idag.
Himla taggad är jag!! :)

Så sjukt varmt det är för att vara November.. Igår
var det kallt och nu plusgrader.. Men jag klagar inte
allt. Snön kan helst utebli. Några flingor till jul men
sen kan det gärna försvinna..

Var måttligt seg imorse. Snozade i en halvtimmes tid
innan jag drog mig upp och väckte Leon. Skjutsade honom
på dagis och sedan har jag och Levis sovit tills nu ungefär.
Har lite sömn att ta igen även fast han sovit bra inatt.
Var dock lite svår att få han till att få ro och somna igår
men annars så fick jag sova i nästan 7tim i sträck.
Nu har lilleman ätit och somnat om igen.

Ringt till församlingen och pratat om dop för en liten stund
sedan och hon skulle ringa upp på en halvtimma och meddela
om vårat önskade datum funkar. Hoppas hoppas så det blir
överstökat.

Nä nu ska jag fika ngt och invänta mamma och Lars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0