Onsdag

Igår var jag och Petra till Övik över dan.
Jag lyckades göra bort alla julklappar förutom till
pappa som ska få en wiskey :P Underbart att ha d gjort!
Blev två par jeans till Leon också å en ny amningsbh till mig
utöver de som var planerat inköp :)

Sen på kvällen for vi till Simon och Cicci för att gratta dom som
fyllt år :)

Idag har jag grejat med att julpynta. Känner ingen julkänsla alls
men det ska väl göras ändå?
Leon har varit på dagis och sedan for han till sin pappa så det var
ett perfekt tillfälle att dola på. Började kring 10 imorse och var
färdig vid 16:00 ungefär :P Det tar sin tid men mysigt blev d!

Carro har varit hit ikväll med så jag kirrade en smulpaj och kaffe. :)

Beställt en ny dator idag med. Har jag riktigt tur så får jag den på fredag
annars kommer den på måndag. Var 1-3 dagars leverans. Det blev en Acer
med LED skärm. Och dessutom en mkt bra speldator så nu kan jag snart
spela för fullt igen! :D

Nä nu ska vi göra oss färdig för sängen. Skriver nog imorrn :)



Levis har provat hoppgungan för första gången idag.
De va roligt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0