Tisdag

Vaknade för en stund sedan och när jag kom ut till
köket så hade Leon gjort fika.... Styrt omkring stolarna
för att nå till glasen och till allt som han skulle ha ner
från skafferi och kyl.. I glaset var det så tjockt med oboy
i botten så det knappt gick att skölja ur....
Fattar inte att jag kunde sovit så tungt så att jag inte hört
något.. Men gjort är gjort..

Väntar på att Unga mammor ska börja om en timma så jag
hade tänkt fika och ta en dusch under tiden.
Sedan om vädret håller upp ska vi gå ut och kratta. Det behövs
verkligen. Inge roligt att ta det till våren heller..

Igår tillbringade vi hela dagen i Baggård, var hemma kring 16:30
och då körde vi igång med middag.
Fyllde hela bussen med grejer som skulle kastas sen vi städat ur
lägenheten. For iväg och kastade det och sen hem igen.
La Leon och sen började vi städa i ett av rummen i källarn.
Ska sätta in en dusch där så vi kan börja renoveringen av badrummet.

Nä duschen väntar!

Tack för kommentaren Emma. Hoppas allting ska lösa sig..



Snart dags för dop igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0