Torsdag

Riktigt jobbig natt inatt må jag säga. Imorgon ska jag
köpa näsdroppar till Levis. Hoppas innerligt att det blir
bättre.
Imorse när Jonas klev upp och skulle fara på jobbet så
satt jag sovandes i sängen med Levis i famnen som också
hade somnat vid matningen. Haha det måste ha sett roligt ut.

Drog mig ur sängen kring 09:30, hoppade in i duschen, fikade
och gjorde oss i ordning. For ner på Ica och handlade lite.
Nya bilarfilmen hade dom fått in där så Leon fick den idag äntligen :P

Träffade mamma på parkeringen så vi for hem till mig en snabbis
för att mäta till nå julgardiner till köket som hon ska sy upp :)

Efter de rullade jag och ungarna vidare till Håknäs för att hälsa på
Petra och Folke. Leon var lite smått trotsig och Levis gnällig men ah
trevligt att träffas en stund :) Tack för att du finns i mitt liv <3

När vi kom hem igen så rev Leon ica påsen upp och ned för att leta fram
filmen och sedan såg vi den. Den första var helt klart mkt bättre. Denna
var typ bara om spioner och liknande. Men men.. helt ok..

Kirrade middag och sedan kom Magnus och Elin hit å drack kaffe :)

Blir ingen gaddning nästa vecka heller pga vissa omständigheter...
Men jag ska ringa och byta tiden imorgon till slutet av nästa månad ist.
Man har ju hela livet på sig att fylla kroppen me bläck :P

Blir eventuellt en sväng till Övik på tisdag ist för att göra bort dom sista
klapparna. Vill inte stå där i sista sekund i år igen.

Nä nu ska vi lägga Levis och städa undan lite innan vi ska krypa ner!


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för att du finns i mitt liv, bästaste! <3

2011-11-25 @ 20:56:11
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0