Måndag

Än fast man är mammaledig så känns måndagarna
ändå lika dryga.. Konstigt de där..

Tror att Levis hade tänkt vända på dygnet igår..
Somnade till vid 14:30, försökte väcka honom 17:30
men utan resultat, dammsugade till och med i samma
rum som han sov i. Sedan vaknade han vid 18:00, åt
lite och somna om tills 22:30 när jag fick ta upp honom
så han inte skulle sova ngt mer..

Var orolig över att han skulle vara vaken hela natten men
han sov lika bra för det! underbart!

Kom i tid till dagis idag!! Helt otroligt.. Tror det är andra
gången på dom här två månaderna vi är i tid..

Leon var jätte taggad på dagis så det var lätt att lämna honom
idag. Ska iväg och hämta honom 13:30 så vi får se vad vi skall
hitta på sen under eftermiddagen.

Imorgon har jag sån tur att Jessica kommer hit och hämtar upp
Leon så lämnar hon han och Saga tillsammans. Ska bli mängda skönt
att slippa stressa på morron.. Sedan hämtar jag bägge 13:30 för att
sedan fara till Baggård och äta tårta. Saga fyller nämligen 3år imorrn!
Har inhandlat en super söt klänning och rosa leggings me svampar på :)

Nästa vecka har jag äntligen tid för massage hos Ulla-May. Jag längtar
verkligen! Känner mig så spänd i hela ryggen så det behövs nog.

Var förbi Carro en stund igårkväll och kikade på nya hästen. Riktigt fin!
Känner hur mkt man saknar att vara i stallet.. Blev kaffe och en massa
surrande innan jag kilade hemåt igen.

Nä nu ska jag stöka bort lite små grejer innan Levis ska packas ner
i vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0