Onsdag

Igår fick vi äntligen hem soffan. Den var typ värre
än en Ikea möbel att skruva ihop. Världens sämsta
instruktionsbok och dessutom var det inte gjort varken
hål eller markeringar för fötterna så de fick man sätta vars
man ville. Dom råkade även skicka med en extra kudde och
dubbla uppsatser av skruvar. Aja :) Nu är den här och står
på plats, det blev riktigt snyggt!

Nu fattas bara tv´n. Håller på att leta för fullt va de kan tänkas
bli för någon. :) Har iallafall flyttat in bärbara till tvrummet nu
så soffan får fylla sin funktion ;)

Kusin va förbi imorse på en kaffe med. Hon kom och hämtade upp
Leon innan dagis så slapp jag gå med honom. Mkt skönt! :)

Sedan rullade jag och Levis mot Lögdeå. Hjälpt Lars att lägga in några
annonser på blocket. Annars har jag inte hunnit med något annat..

Blir en sväng på tippen när Jonas kommer hem för att kasta all emballage
från soffan och sedan ska gammsofforna lastas in i släpet å köras till Jessica
som ska få överta dom :)

Leon är hos sin pappa till ikväll så det är väldigt lugnt här hemma för tillfället.
Levis håller på att försöka hitta någon ro till att sova en stund. Det behöver han
verkligen! Liten gnällfis just för tillfället :)

Imorrn ska jag ringa och boka tid på Big street. Även göra en beställning från
Jotex. Sen blir det en sväng till Jessica och Saga me barnen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0