Onsdag

Vaknade lite halv förvånad imorse när Levis skrek
och klockan bara var 06:15, Jonas hade åkt på jobbet
och Leon satt bredvid mig i sängen å såg barntv.
Smått förvirrad kikade jag på mobil klockan också som var
strax efter 08:00 så lilleman hade varit och vridit på lillklockan.

Jessica plingade på dörren kring 08:30. Kokade kaffe och spelade
kort. Hon hade med sig en ballong och lite tårta från Sagas kalas
som vi missade igår eftersom dom ringde från dagis och sa att
Leon fått feber igår. For och hämtade honom vid 11:30.
Konstigt när han var helt som vanligt och full fart på när han vaknade.

Sen steg febern till 40,4 trots att han fått alvedon så jag började bli lite
orolig men den sjönk sedan. Vid 16:00 frågade han ifall han fick gå och
sova så han la sig på sängen och vilade tills middagen var klar. Det har
aldrig hänt förr!
Sedan tog han ett bad och på med pyjamas. Han var i säng ca en timma
tidigare än normalt.
Badade Levis och sedan blev det tvtittande.

Väckte Leon vid 22:30 för en sista alvedon och sedan kröp vi i säng allihop.

Levis vaknade 04:00 för att käka och sedan somnade han om igen.

Idag har jag som sagt umgåtts med Jessica, hon for vid 13:30 för att hämta
Saga från dagis.

Leon for till sin pappa kring 13.00. Först ville han inte fara men ångrade sig
senare. Han är inte allt för pigg men febern går neråt iallafall.

Nu ska jag hänga en tvätt, duscha håret och sedan börja med middag.
Man ska egentligen passa på när Levis sover men som vanligt hamnar man
framför datorn.. ;)

Ha en trevlig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0