Torsdag

Tjingeling !

Är hemma hos mamma och Lars nu tillsammans
med kidsen. Har varit ute och busat med Leon och
även tagit lite nya bilder som jag ska dela med mig
av sen!

Idag är det dag fem utan snus och jag måste säga
att det har gått mkt bättre än förväntat.
Första dagen var en pina, jag blev släkt med satan
själv ungefär :P Men sen gick det bättre och bättre.
Men det känns ungefär som att man ser snusdosor över
allt och sånna saker.. men de försvinner väl.. :)

Levis tog förresten sovrekord förra natten. 8tim i sträck.
Helt otroligt!

Taggar en dag på stan kommande vecka med Addi. Ska se om
vi hittar nå skojigt på Expo. Skulle iaf ha haft några mysiga ljuslyktor
och ljus nu när det börja bli så mörkt ute :)
Levis ska få ett nytt babygym med. Leon ramlade ju över det för nå
veckor sedan och nu skulle de verkligen va toppen att ha ett då Levis
börja va så intresserad av grejer..

Nä nu ska jag ta en kaffe men ha en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0