Torsdag

Blev en heldag hos farmor och farfar, pappa kikade
ner dit efter att han fått igen hunden.
När vi väl skulle börja rulla hemåt så föreslog pappa
att vi skulle fara på Mapec tillsammans eftersom ingen
utav oss varit dit någon gång så pappa körde efter oss
och lämnade sin bil på vår gård åsså följdes vi dit.
Han hade sett nå jaktskor i deras kampanjblad som han
skulle prova och jag nämnde för honom förra veckan att
jag såg en snygg jacka i bladet åsså fick jag den idag.
Mega lycka :)


En vind och vattentät, fleecefodrad Helly hansen. :)

Blev en tripp på djuraffärn också för han skulle ha ett hundtäcke
så jag hann surra lite me Anna också. :)

Kom hem kring 16:30. Fixade mat till Leon och Jonas, matade Levis
och sedan la jag mig å vila en stund. Kände mig lite febrig men
det känns bättre nu iaf.

Inväntar lyxfällan nu annars blir det nog bara en lugn kväll. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0