Lördag 3 September

Nu är det bara jag och kidsen hemma till imorgonbitti
när hjärtat kommer hem igen.

Inväntar att Carro ska komma hit när som helst, blir en massa
surrande. Mkt trevligt!

Imorse for vi till Hörnefors för Jonas skulle fixa en grej på en buss.
Sedan for vi till Robban och drack kaffe, Levis hade redan fått ett paket
av honom men inte hunnit se honom så vi for dit ist. :) Blev där en bra
stund för att sen rulla vidare till Rundvik. Hjälpte till med det sista av
Leif´s flytt..

Var hemma kring 15:00, gav lilleman mat, Jonas hoppade in i duschen och
gjorde sig klar för att fara. Började med middagen och sedan for baby vid
16:00.
Leon har hjälpt mig med lite tvätt, ska alldeles strax vika ihop allt och köra
en repa med dammsugarn.

Levis ligger så nöjd i babysittern och Leon kalasar med lördagsgodis och barntv.
Helt perfekt! :)

Imorgon far Leon till Jonte. Blir en sväng till Torrböle för min del om inte Jonas skulle
ha hunnit komma hem. Annars så vet jag inte vad vi ska pyssla med imorgon. :)

Nä ha en trevlig kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0