Måndag

Tjing!

Leon är hemma från dagis idag. Han var så ledsen igårkväll
och hade så ont i ena örat så han blir hemma idag och imorgon
iallafall. Har bäddat ner honom i soffan framför en film. :)

Levis sover ännu. Funderade på om jag skulle krypa ner och
vila en stund men då lär man väl bara bli ännu segare..
Lilleman har vaknat var tredje timma inatt vilket jag inte är
van alls så jag känner mig en aning sprängd.. :P

Ska ge mig på lite städning, vika tvätt och dammsuga idag.
Imorgon har jag klipptid och ingen barnvakt längre.. Hur jag
nu ska lösa detta... Jaja det återstår att se.. 

Igår blev det en sväng till Carro, drack kaffe och såg Idol där
och sedan rullade jag och Levis hemåt. 
Helgen har annars varit ganska lugn. Haft lite feber som gått
upp och ned.. Såg förresten Water for elephants i lördags och
jädrans va bra den va! En av dom bästa filmerna jag sett iallafall
så den rekomenderas! 

Ska lägga upp lite nya bilder på datorn sedan så jag har några
att dela med mig av. Ids inte görm me de där nu.. 

Ha en trevlig dag! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0