Onsdag

Jag och Levis har nästan nyvaknat. Lämnade Leon på dagis
och kom för första gången i tid! Sen Levis kom till världen så
har jag aldrig lyckats komma i tid till dagis. Tänker alltid att
jag ska hinna och att allting går så fort att göra.. Eller hur.. :P
När vi kom hem igen så käkade Levis och sedan somnade han
på en kudde bredvid mig och vi sov ca 4tim. Grymt skönt!

Levis ligger i babysitter och kikar på leksakerna som hänger
framför. senaste veckan har han börjat intressera sig för dom
och har även börjat göra ljud. Mammahjärtat smälter.

Leon har farit till sin pappa så dagen lär bara bli lugn.

Igår gick jag igenom Leon´s garderob och bar upp kläderna som
var för små. Ska inhandla några nya överdelar nästa vecka.
Ska in till stan på söndag och storhandla. Har bestämt oss för att
göra det varje månad i stan för här i Nordmaling får man lite och
ingenting för pengarna.

Fick hem två filmer som jag nästan längtar ihjäl mig för att se!
Ska försöka se dem i helgen iallafall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0