Onsdag

Himlen står verkligen helt öppen idag.
Funderade faktiskt på att lämna Leon lite senare
för vi skulle bli jätte blöta bara av att springa till
bilen men jag drog på Leon täckjackan, stövlarna och
upp med luvan och sedan sprang vi för fullt!

Levis fick sitta kvar i bilen medans jag gick in och lämnade
Leon så han iallafall skulle va torr. Svängde om hem och
hämtade extra kläder så jag kunde byta då vi kom till Jessica.
Var i Baggård en stund för lite kaffe och fika och sedan rullade
jag och lilleman hem igen.
Han sover ännu i bilstolen så jag passar på att kika datorn innan
jag kör igång med städningen.

Sängarna ska bäddas, toan ska städas, plocka undan grejer och
sedan göra färdigt allt som ska på återvinningen.

Blir återvinningen och soptippen när Jonas kommer hem, utemöblerna
ska bäras in och lite städning på gården.

Imorgon ska jag och kidsen fara till pappa på förmiddagen. Sedan blir
det väl en sväng ner till farmor och farfar också.
På eftermiddan hade jag tänkt hälsa på Carro och annars blir det väl
bara lugnt.

På fredag så kommer Petra hit och umgås. Hoppas på att det ska vara
bra väder så man kan he sig ut på en promenad.

Hade tänkt ringa och boka tid för att bygga ut ena tatueringen.
Måste ju skriva in Levis namn och födelsedatum så banderollen
ska byggas ut och sen hade jag tänkt lägga till några rosor runt om.
Kommer nog bli fränt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0