Fredag

Ja då var det helg!

Idag ska jag göra bort en massa måsten.
Vika 300kilo tvätt, tvätta, ringa några samtal, betala räkningar,
städa och hänga upp några tavlor.

I eftermiddag ska vi gå å handla lite. Ska köpa nå godis så ska jag
och Leon ha myskväll efter att Levis lagt sig. Mys! :)

Skulle ha varit o solat idag. Har inte hunnit de under veckan och skulle
egentligen ha solat i tisdags..

Igårkväll såg jag iallafall färdigt Ice age och de är jag glad för, skrattade
gott åt den! :) Fick ett sms under filmen om att mitt kort har blivit laddat,
400kr !! och från vem? men glad e jag för de! 750kr på telefonen haha :)

Nä nu ska jag köra igång med dagens sysslor!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hörru Ämma blämma, jag saknar dig med! Massa kramar! <3

2012-04-28 @ 14:03:44
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0