Måndag

Igår fick jag fin främmande från Lycksele! Kikat film
och käkat pizza. En riktigt bra avslutning på helgen! :)

Jobbat 7-12 idag och även imorgon. Har absolut ingenting
planerat under veckan och det känns ganska skönt!
Väntar ivrigt på att tapetseraren ska ringa om vilken dag
han ska börja.

Hämtade hem Leon från dagis och han däckade ganska omgående
i soffan tillsammans med Edde!



Eftersom det inte blir nå party alls ikväll så ska jag snart laga middag
och sedan ska jag och Leon festa loss på jordgubbar och grädde! :)

Levis små gaddar har äntligen spruckit fram nu. tog sitt lilla tag. :)

Fick precis sms om att mina gardiner till sovrummet har kommit till Ica.
Så jag ska väl hämta ut dom under veckan. Inte direkt nå akut när det
ändå inte kommer att sättas upp än på ett tag. Men snyggt kommer det
nog att bli!! :)



Nä nu ska jag väcka Leon och börja med middag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0