Torsdag

Kusin och Saga kom hit strax efter 06:00 och vi har som
vanligt, druckit alldeles för mkt kaffe, fikat och spelat yatzy. :)
Blev tokstädning i Leon´s rum när Markus ringde och sa att han
skulle komma och sätta upp spegeldörrarna. Barnen hade fyllt
leksaker mellan dörrar och gjort kojor :)

Nu har Jessica och Saga farit till tandläkarn. När dom kommer
tillbaka ska jag fara till Lögde och hämta mamma.

Ikväll jobbar jag 16-21 och imorgon 7-12. Hoppas på att de blir
nå jobb i helgen med. Hade suttit fint me tanke på att det har
varit påskhelgen me! Annars ska jag ha en riktig myshelg.
Pojkarna är hos sina pappor så jag har sovmorgon hela helgen.

Igår blev det gym och solning me Addi. Rackarns va överskotts energi
jag hade så jag fick göra av med den på löpbandet innan vi for! Va hemma
strax efter 21:00. Skönt!

Idag kommer de även hit en annan tapetserare som ville se hur mkt jobb det
var eftersom han hade ganska fullt upp. Hoppas verkligen han vill göra klart här!!

Imorgon ska Leon få följa med dagis på badhuset. han går inte ens dagis på fredagar
men de ringde å frågade ifall dom fick ta med honom, himla gulligt gjort! han blir nog
jätte nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0