Valborg

Blev så där tvär hastigt bestämt med Jessica och My
att vi skulle gå tillsammans o titta på brasan.
Pojkarna satt i badet och pyjamaserna var förberedda
men det lät så trevligt så vi hakade på.

Har druckit några vinglas för mkt. Jag ska upp kl 06. Men
upp kommer jag nog.. Om jag nångång skulle kunna slå igen
ögonlocken. Det är så många tankar som spökar i mitt huvud
för tillfället. Jag förstår mig inte på dessa konstiga signaler.
Hur tänker du egentligen?!

Jaja inte blir jag klokare av att sitta här. Proppat i mig värktabletter
i hopp om att vakna utan huvudvärk imorrn. Nu ska jag stänga av datorn
och grubbla! Sov så gott !



Don't wantcha for the weekend, don't wantcha for a night
I'm only interested if I can have you for life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0