31 dec 2012

Snart lämnar jag 2012 bakom mig. Det ska bli så skönt. Ett riktigt h-vetes år.. Kommer ur det som en starkare människa, allt ont för något gott med sig... Men jag hade nog valt annorlunda om man nu kunnat.. Inte lönt att grubbla på sådant. Livet är nu!

Inför mitt nya år har jag väl inte planerat så mkt. Det får komma eftersom.. Men jag har bestämt mig för att sluta snusa andra veckan i januari. Jag är barnfri då så det borde passa bra. Jag kommer att fortsätta träningen ungefär som vanligtvis. Ska ändra lite i kosten bara..
Börja känna mig mer o mer nöjd i min kropp. De är något ovanligt :)

Annars så ska jag o pojkarna fortsätta som vanligt. Känns som att vi byggt upp ett bra å stadigt liv som ensamstående :) resan under de gångna året har varit fruktansvärt tufft, trodde aldrig jag skulle resa mig igen. Men det är förbi o jag är så stolt över mig själv! :)

I år ska jag iaf genomföra allt som jag skjutit åt sidan. Bl.a. Påbörja mina tatueringar som jag velat få gjorda för länge sedan. Får se det som en belöning efter allt som varit kanske :)

Nä gott folk. Nu ska jag dola på lite här hemma innan jag ska återgå till jobbet igen. Har 10timmars pass både idag å imorgon. Bra betalt! :)

Gott nytt år & va rädd om er ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0