Gym gym gym

Tog en rejäl sovmorgon till 11. Men då kan jag å andra sidan inte somna på kvällarna heller. Ligger bara å tänker. Det lär väl försvinna med tiden det med förhoppningsvis.

Nu ska jag ner te gymmet för att bränna fett å träna ben. Axlarna å armarna är alldeles död sen igår. Var ett riktigt bra pass då. Så jag är väldigt nöjd trots värken idag :)

Tänkte tipsa om nå grejer jag äter dagligen. Eftersom jag inte fikat eller käkat lunch än så slänger jag i mig en shake nu innan jag går bara för att mätta hungern å få mer energi. Dessutom slipper man mjölksyra av shakarna ist för att man hade ätit något mål innan man far å tränar. Sen två matskedar vimi-PRO. Det är alla möjliga vitaminer i den. Å sist men inte minst en "fat killer", svårt att säga ifall dem funkar, men å andra sidan tror jag det sitter mycket i huvudet. Känner mig ännu mer taggad till att träna lite hårdare ifall jag tagit en sådan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0