1 Februari

Tiden bara springer iväg..

Veckan har än så länge varit ganska lugn.
I måndags kom Eva och Lily här på kaffe.
Riktigt trevligt!

Igår låg jag mest och vilade medans Leon var på dagis.
Haft huvudvärk i flera dagar nu.. Men det beror nog på
att jag inte haft bettskenan och glasögonen som jag ska.

Idag ska jag städa tvrummet. Det kan behövas och speciellt
om jag skulle hitta nå nya lampor och blommor till tvrummet
på lördag när jag och Carro far till stan..

Leon åker ju till sin pappa idag så det kommer att vara alldeles
för lugnt och tyst i huset. Tur han kommer hem ikväll igen :)

Vet inte om jag och Cicci skulle träffas något idag. var då tal om
det men skulle tippa på att hon sover ännu ;)

Sen ska jag iallafall inhandla en hårfärg och göra bort det idag
för imorgon har jag klipptid hos Sandra. Tidigt som attan.. 08:30!
Men det var det tidigaste som fanns och jag ringde nu på morgonen.
Undra om jag ska göra något riktigt fränt, klippa lugg och klippa upp
det ordentligt eller om man är för feg och toppar det igen. De är frågan.
Är ju så rädd om längden.



Ja jag vet inte. vad tycker ni? Det är ju ganska kul med lugg å lite uppklippt
så man kan he i en massa roliga hårprodukter å få lite volym. Men det är ganska
mkt jobb me lugg också..

Nä nu ska jag avrunda. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0