Måndag 27 Februari

Idag är det löning. Räkningarna är betalda och sorterade
i mappar. Känns skönt!

Igår var jag iväg på Me&I partyt. Hade ju bestämt mig för att
bara titta men hur bra gick de? Köpte ett plagg till mig, ett till
Leon och ett till Levis. Rättvist och bra! 800kr fattigare.
Men man lever bara en gång! :)

Denna tröja till Levis


Dessa byxor till Leon (mkt snyggare i verkligheten)


Denna till mig. Lätt den skönaste tröjan jag någonsin provat.
De kommer bli en favorit i sommar. Men tkr bilden är orättvis
eftersom den var mkt finare i verkligheten. Med en trollslända bak.


Idag blir det bara lugnt. Levis sover just nu så jag ska ta mig en dusch
och sedan fika ngt. Hämtar Leon 13:30 från dagis så hade tänkt ta en
promenad innan jag hämtar hem han.

Älskar mina underbara vänner som lyssnar på allt svammel och i princip
på samma sak varenda dag. Ni är underbara och vet vilka ni är ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0