Måndag

Barnen har somnat sen en halvtimma tillbaka. Grymt skönt!
Har krypit ner i soffan och hade tänkt kika på playen några
program som jag missat men då har Leon sett så mkt kalle anka
på youtube så det försvunnit såå mkt hastighet. Som tur e så är vi
i slutet av månaden och det snart blir normal hastighet igen.

Idag ringde jag och bokade tatueringstid. Kan lova att jag aldrig varit
så här nervös. Huuuga va pirrigt. Den här gången gör de nog riktigt ont.
Och pappa kommer att bli galen. Men jag blir nöjd :D

Imorgon ska Leon på dagis som vanligt. Sedan ska jag på samtal kl 10.
Efter det blir det en långpromenad med Cicci. Bra väder då tack!

Bemanningen ringde idag me å ja fick påskhelgen. Super lycklig jag! :D

Börja bli mer och mer taggad på Ikea nu. Ska bli skoj! Och fattigt efteråt.
Men va gör de ;P

Nä nu ska jag kika lite bloggar å sen tro ja att de blir en tidig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0