Onsdag

Ungarna var morgonpigga imorse. 06:30. Huga. Gillas inte!
Men det var bara till att dra sig ur sängen och ställa fram fika.
Bytte kläder på ungarna och jag hann med en dusch innan det
var dags att dra sig mot dagis.

Stötte på Eva så hon gjorde mig sällskap hem å de blev några
koppar kaffe innan hon kilade hemåt.

Levis la sig och vilade en timme så då passade jag på att se Elsas värld
och ett avsnitt av lyxfällan. Super härligt!

När lilleman vaknat började jag städa upp i städskåpet.
Diskade undan dom större grejerna, städade toan å dammsuga/skura,
fyllt pellets och dammat mattor.
Känns bra! Nu har jag plockat undan lite grejer och tömt diskmaskinen.
Levis har lagt sig en stund igen så jag tänkte slappa en stund innan jag
ska köra igång med middagen.
Pyttipanna å ägg. Gott!

Leon är hos sin pappa till ikväll så det är så himla tyst här utan honom!

Ikväll blir det nog bara lugnt. Hade tänkt gå och sola en stund å kanske kika
över till grannarna en sväng.

Väntar ivrigt på ett samtal och hoppas på att det går som jag vill, för en gångs
skull. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0