Onsdag

Vars kom all snö ifrån? Är så jädrans less på den...
Innan jag väl tagit mig ut för att skjutsa Leon på
dagis. Huuga..

Höll knappt på ta mig upp för vägen till mamma och
Lars heller. Är så mkt snö så handikappslyften som
sitter under vill nästan sätta fast sig.
Nu åker jag inte en meter förns Lars har tagit traktorn
och skottat. Huvva!

Levis sover i saccosäcken och mamma grejar me nå städning.
Skulle ha ringt till LLS om "bluff fakturan" på BB avgiften.
Känns surt att man redan har betalat den, kommer ju dröja en
evighet innan man får tillbaka pengarna för inkasso avgiften..

Idag blir det att spendera dagen här hos mamma och när jag kommer
hem blir det till att skotta snö.

Vill ha hit våren nu!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag fick oxå en sån, men jag var säker på att jag betalt den så jag ringde dit och de sa åt mig att riva den. Drygt sånt där!

2012-02-16 @ 20:17:04
Postat av: Petra

Jag saknar dig med! Lovar att komma till veckan <3

2012-02-16 @ 22:29:10
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0