En riktig slappar dag..

Vaknade med värsta illamåendet imorse. Kutade på toan
men klarade mig nog ganska precis från att kräkas.
Magen har knorrat hela dagen men törs inte äta ngt ännu.
Känner mig ändå ganska pigg men ngt är det iallafall.

Levis sov till 11, klev upp till 13:30 och sover nu igen.
Kanske man skulle ha lagt sig och vilat en stund..

Har iallafall tagit en dusch imorse och sedan bara legat
vid datorn. Himla skönt!

Blev så himla glad för jag hittade en grej som jag sökt till Leon
i snart ett års tid!!


Spik och hammare set med träbitar i roliga färger och former.
Spikarna är minimala och inte vassa och hammaren han man inte
slå så man gör illa sig. Korptavla medföljer.
Leon pysslade mycke med det här på dagis och gudarns vad han
älskade det. Var jätte svårt att få med honom hem.
89kr för detta roliga set :) Kommer till veckan.

Ikväll ska vi in till stan en sväng. Ska gratta Edith som fyller år.
Har även ringt på en tv men jag erbjöd något lägre pris och han
skulle fundera.. Hoppas verkligen! Behöver en tv till vårat vardagsrum!!

Skulle ha varit en sväng på Ica för att posta paket som jag sålt.
Men känner mig inte så tvärsugen på att he mig ut när jag inte känner
mig helt kry. Får väl ta det när Jonas kommit hem.

Imorgon kommer min älskade Carolin hit och spelar yatzy med mig. Weei! :)

Ringt runt till POP´s butiker och sökt petrol skaljackan men den går bara inte
att få tag i. Blir ledsen i ögat nästan.. Nä men.. Han skulle verkligen ha haft en
jacka och när man verkligen hittar ngt man vill köpa så är det alltid ngt som står
i vägen..

Nä en rök och ringa kusin Jessica !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0