Länge sen sist...

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev ngt här...
Har egentligen inte haft så värst mkt för mig.. Det
har väl mest legat i att jag inte haft så mkt att skriva.

Idag har jag umgåtts med Petra. Vi for förbi Madde en stund
och drack kaffe och ungarna fick leka. Sedan blev det att fara
till mamma. Leon ville sova där i natt. Lämnade Levis där med
för jag och Petra ville en sväng på Häggan. Hon hade aldrig varit
dit och det var ett tag sedan jag var dit så varför inte :)
Skulle bara titta och inte köpa hade jag bestämt mig för men hittade
ett par Jeans som jag fastnade för. Påväg till kassan hänger det en
otroligt snygg fjällräven jacka som jag blev alldeles såld på.
Provade den 5ggr och sedan bestämde jag mig för att slå till.
Är sååå kär i den! :)


Nuuk parka hette den.

Sedan for vi och hämtade Levis, hem å laga mat osv. har varit ganska lugnt
ikväll. ska väl till magnus å elin en sväng sedan..

Asså himlarns va livet är härligt. De bruka jag tänka på ganska ofta. Vilken tur man
haft som fått ett liv på jorden å få leva å göra en massa massa skoj. Dessutom underbara
vänner och familj vid sin sida. De är bra nog underbart!

Kommentarer
Postat av: jessica

Äntligen har du uppdaterat,är så roligt att läsa-helst när vi inte träffats på ett tag.kram

2012-01-26 @ 20:04:20
Postat av: Petra

I really do love you!

Tack för idag!

2012-01-26 @ 20:16:32
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0