Måndag

Jag som stressade som en galning imorse
för att hinna till dagis och sen är det stängt pga
planeringsdag. Det hade jag totalt glömt bort.
Happ.. vi styrde kosan mot Lögdeå och for till
mamma o Lars istället. Kaffe, fika och mys!

Stannade till kl 13. Sen skulle parrelationen börja
13:30. Tog väl 2tim och sedan hem för att göra middag.

Slumrade till på soffan en sväng och sedan la jag Leon lite
tidigare. Han var jätte trött.

Kilade över till grannarna en stund och har ganska ny kommit
hem igen. Jonas har lagt Levis så det är helt tyst i huset.

undra just va man ska göra innan man hoppa i säng då.. ?
Kanske man skulle ha spelat lite. d var ju faktiskt ett tag sedan.

Imorrn är det iallafall dagis :P Sen ska jag på möte direkt efter Leon
är lämnad. Annars blir det väl lugnt. Ska ta ner å byta gardiner i köket.
Inte haft någon ork till det ännu.

Jag saknar dig grymt mycket !





If I could give you one thing in life, I would give you the ability
to see yourself through my eyes, only then would you realize
how special you are to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0