Såg precis att. . .

Mitt förra inlägg var mitt 500:ade inlägg. De är ganska mkt :)

Idag blev vi hemma. Det var egentligen Leon´s första dag på
dagis efter julledigheten men jag hade så sjukt ont i huvudet
imorse och illamående. Tog två treo och la mig i soffan men insåg
att det inte skulle släppa på ett tag så vi stannade hemma.
Har fortfarande lite huvudvärk men det är betydligt mkt bättre.

Hade ju möte kl 09:00 och kl 14:00 idag med och det kändes dumt
att missa men har bokat om bägge till nästa tisdag istället.

Levis har varit genomsnäll idag och sovit bra så jag har vilat på soffan
mest hela dagen framför film med Leon. Väldigt skönt!

Imorgon ska jag tatuera mig kl 10. Hoppas verkligen att jag har blivit
helt pigg tills dess.

Ikväll lär det bara bli lugnt för våran del. Ska börja me maten nu. Blir
tjockpannkaka med bacontärningar. Enkelt å gott :) Sen skulle jag vilja
ta tag i att vika tvätten. Sen blir det väl några yatzy omgångar. Vi har typ
blivit beroende av det. Å kul äre!

Måste ta tag i att ringa optikern för en ny synundersökning med.
Köpte mina glasögon i Feb/Mars så inte ens ett år sedan och min syn har blivit
mkt sämre sedan dess. Förr kunde jag se från vårat köksfönster om det var
Jonas som komme med bilen strax efter statoilkurvan men nu ser jag knappt var
det är för FÄRG på bilar utan jag måste se dom på mkt mer närmare håll.
Samma sak med att läsa på grejer, kisar hur mkt som helst. Huvudvärken har
kommit tillbaka mer också. Men det kan va för att jag är dålig på att använda
bettskenan också..

Aja måste kolla upp de där..



Nyfödd Levis, i pappas famn för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0