Måndag 4 Juni

Tjing!

Helgen har varit rolig! 5timmar på Leo´s med familjen.
En repa till stan och sen blev de jobb på söndagen. Fick iaf
lite sovmorron, blev utringd kl 8 så jag hade då fått njuta litegrann :D

Igårkväll klippte jag Leon. Blev dock en aningens för kort mitt på huvudet
där jag hade tänkt ha lite längre så det skulle gå att göra en tuppkam.
Men han blev mega snygg å de växer ju ganska fort :)

Va å lämnade han på dagis imorse och Jonas å Levis ha farit iväg me nå prov
på huset så jag ska kila dit sen.
Först ska jag vika lite tvätt, skura hallen å lägga tillbaka mattan dit.
Jobba 16-21 ikv men imorrn e ja ledig. Då ska jag ta me Leon på cirkus
tillsammans me Jessica å Saga! :) Super skoj blire nog! :)

Nä nu måste jag börja göra färdigt här hemma innan jag ska kila!
Ha en bra dag :)

Idag blir Levis 10månader. Kan knappt förstå det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0