Torsdag 14 Juni

Blivit ganska glest mellan inläggen här men
det har blivit en massa andra saker som har
stått på schemat ist :)
Jobbar för fullt just nu, börjar kl 16 idag och det känns
super skönt. Har börjat 7 hur många dagar som helst.
Gått några extra pass så man har jobbat förmiddan och
sedan en extratur så man slutar kl 20.
Igår var iallafall jag och Carro till Övik, gjorde stan och hade
det hel mysigt! Tog en kaffe innan vi rullade hemmåt vid
16:00. Kom hem å packade upp grejerna och sedan for ja å jobba
till 20, gymmade 2tim efter det, dusch och somnade som en klubbad säl!
Så skönt!

Sitter för tillfället o lyssnar på musik å kikar på Ikeas hemsida. Är såååå
taggad på 27e Juni när vi rullar dit! Då ska jag köpa en säng å en skänk till mitt
sovrum, pojkarna ska iallafall ha varsin bokhylla! :)

Klurar på om de ska få bli Hemnes serien i mitt rum.




Sen måste ja hitta ett vitt tvrumsbord! Blir galen på de svarta jag har nu.

Leon, bild från Leo´slekland


Bild från imorse :)


Köpte även mina favoritblommor igår, Doftranka. Luktar såå gott !!
mamma har tjatat på att jag skulle köpa nå andra blommor till ena fönstret
i tvrummet så nu äre gjort. ;)


De få va allt för idag. nu ska ja vika tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0