...

När det känns som att det inte kan bli värre.. händer ngt som
känns värre än allt annat! Fy fan säger jag bara!!! Hur fan kunde
jag bli så blind?! Äcklad!!

Dagen har för övrigt varit värdelös.. Jag försov mitt till samtalet
jag hade imorse men skyndade mig iväg och fick komma in ändå!
Det var då väldigt behövligt att få fara dit idag!

Sen gick jag och Levis hem. Han somnade så jag gjorde bort räkningarna.
Ringde Cecilia på kommun och hoppas verkligen att detta går smidigt till nu!
Sedan ringde jag Marcus som har lägenheten och sedan ringde jag Diel och
avbokade tattoo tiden som jag har i morgon. Flyttade fram det till nästa lediga
tid han hade. 17MAJ!! länge kvar men jag kunde inte ta tiden imorgon så då är
det bara till att vänta nu då..

Ja sen kom det andra tråkigheter.. finner inte ord till något snart.. Jag blir fan
galen!

Ska ta och umgås med Leon nu och sedan göra middag.
Ikväll ska jag sola, träffa Carro <3 och ta ett glas vin.



Leon 9mån

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbigt att allt ska komma så gott som samtidigt. Är jobbigt under tiden man går igenom de men man får vara stolt över sig själv när man klarat de! =)

2012-03-26 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0