Går åt rätt håll

Nu har saker och ting börjat gå åt rätt håll. Äntligen!!
I veckan fick jag hem papperen om missödet som blev.
Det blev ändå lindrigare än vad jag hade trott så det var
verkligen skönt!

Sen ska jag titta på en lägenhet i eftermiddag. En ganska så
stor 4a. Hoppas det känns bra när man kommer in och att
man verkligen känner att man vill bo där..
Isf flyttar jag 1Maj. Gott om tid på mig att packa. Känns bra
att jag och Jonas ändå är så pass bra vänner med..
Å andra sidan känns det ändå som att man inte behöver så
stort som en 4a i dagsläget men ändå är det inte så länge kvar
tills Levis ska ha eget rum så att flytta in i en 4a känns nästan
givet. Då vet man ju att man kan bo lääänge så länge man trivs.

Kommer nog kännas stort i gemförelse med huset då endast nedervåningen
går att bo på.

I eftermiddag kommer Petra hit också. Jag har längtat hela veckan!
Hoppas verkligen hon hinner hit innan jag ska se lägenheten så hon kan
följa med!

Ikväll blir det film och mys i soffan för att sedan tagga på att kliva upp tidigt
imorgon å sticka på IKEA!!!! Jag är sååå taggad! Vi far från Nordmaling vid 07:00.

Himlarns va jag taggar tatuering 27 Mars. Attans va roligt de ska bli och detta lär
nog vara den smärtsammaste gången. Men nu ha jag velat göra denna i 5år på just
det stället så nu ska det bli av. Pappa kommer att bli gaaalen.

Nä nu ska jag avrunda. Hoppa in i duschen å sen skulle Annie kika förbi. SUPER SKOJ!


Kommentarer
Postat av: jessica

Vad roligt att det går åt rätt håll ,det förtjänar du efter allt du har gått igenom den sista tiden..

2012-03-02 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0