Måndag

Igår var det en månad sedan mitt liv i princip vändes upp och ned.
Känner att jag kommit långt på en månad.. En hel del har hänt under
tiden.. Både bra och dåliga saker. Men allting ont för något gott med sig?

Det är 12 dagar kvar till flytt. Ofattbart.. Känns så jädra skönt samtidigt
som paniken inombords driver mig till galenskap! Jag står och velar igen
och vet inte hur jag skall ha det i allt det här. Men en sak är säker och det
är att det löser sig på ett eller annat vis..

I lördags var det sjukt härligt väder så jag tog med mig ungarna ut och gick
en promenad me Jessica och My. Riktigt härligt! Leon stannade till på lekparken
men det var för mkt snö där så vi gick till skolan istället så han fick gunga lite. :)
Råkade kika in i fönstret på Häggmans och fick syn på en dubbelring med döskallar
som jag bara var tvungen att köpa! Lägger ut en bild senare! :)

Mötte mamma och Lars vid Apoteket och dom bestämde sig för att komma hem till
oss på en kaffe. Carro komme också så det blev kaffe och munkar som mor inhandlat
tillsammans med en omgång yatzy. Super mys :) Leon ville följa med mormor hem så
han sov över där. Jag och Carro pallrade iväg på Konsum för att inhandla hårfärg som vi
sedan hjälptes åt att färga på varann. Sedan fick Carro sig en klippning med :)

På kvällssidan drog jag mot Brattfors för filmkväll hos Carro, det blev Jägarna2.
Efter filmens slut spelade vi lite kort och jag rullade hemåt vid 22:30. Hel mysig dag!

På söndagen bjöd Jonas på en sovmorgon så han klev upp med lilleman. Lyckades dock inte
sova längre än 08:45. Men det är sovmorgon iallafall :) Kokade kaffe och gick ut på gårn en stund.
Levis däckade omgående i vagnen så jag satte mig på bron å löste korsord medans Jonas skottade
fram stegen på taket till sotarn som ska komma i veckan.
Sedan kokade vi kaffe och tog med oss i en termos och gick sedan till Simon och Cicci som
höll på greja i huset :)
Stannade någon timma och när vi kom hem igen så blev det ryggläge i soffan :)

Blev varmamackor till middag och sedan godis och cola med Simon och Cicci till Jägarna 1 filmen.
Sotade pannan, fyllde förrådet och hängde tvätt innan vi knoppade.

Riktigt härlig helg. fler sånna :) Levis vaknade ganska tidigt imorse och har verkligen sovit dåligt
inatt. Nu är de två små gaddar nere som håller på ploppa upp. Han har gnällt en hel del i natt
och det känns idag. :) Hämtar Leon från dagis 13:30, gudarns som jag saknar honom! Två dagar
utan honom känns som en evighet!

Denna tröja beställde jag i veckan. Från www.Noshame.se


Nä nu ska jag avrunda ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0