Onsdag

Blev en lång dag i stan. Känner mig alldeles slut!
Blir en tidig kväll iallafall.

Skänken som jag skulle ha var fullbokad gånger 10 sa
hon i kassan så man kunde beställa den men de skulle ta ett
tag så den fick va. Blev en massa annat inhandlat istället.
Var in på Expo och där hade dom reat ut tallrikar som jag har
tittat på de senaste fem gångerna jag varit dit tror jag så det
blev ett gäng flat och djuptallrikar. Svarta med ett matt mönster
på. En duk, duschdraperi, toamatta och vinglas inhandlades även där!
Sedan blev det en super snygg överdel till mig, ett linne, ett par jeans och
en hatt till Leon. Den kommer han att älska. Han har pratat om hattar i
flera veckor! En bamse pyjamas till Levis. Dörrmattan som jag nämde, nå
ljushållare, gympaskor me mcqueen till Leon att ha till våren/sommaren.
Sen blev det väl inte så mkt mer. Käkade på max och tog en fika på NK innan
vi for hemåt. Riktigt trevlig dag! Och tack älskade mor för hjälpen idag!!
Du är guld värd! <3

Nu sover Levis och jag inväntar Leon. Blir att lägga honom ganska omgående
och efter det tror jag faktiskt att jag ska kvälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0