Onsdag

Levis har vaknat kl 06:00 i några dagar nu eftersom vi måste lägga
honom en timma tidigare än vanligt. Han är alldeles slut vid 18:00.
Men nu börjar man bli van att vara uppe med tuppen. :)

Idag ska dagen spenderas i stan. Förra veckan var jag ju in och köpte
tvbänken och jag var så himla sugen på att köpa skänken i samma grupp
men blev lite tvär snål, 2299 gick den på. Men i veckan är det halva priset
på den! Snacka om tur :) så idag ska den inhandlas. Sedan ska jag köpa det
sista. En sväng på plantagen och sen ska jag köpa en super snygg dörrmatta
som jag såg sist jag var in till stan.
Blir väl en sväng på lite andra affärer med.

Leon ska på dagis 08:30 och åker till sin pappa efteråt. Mamma ska ställa upp
och vara med Levis idag, tack <3
Så dagen ska spenderas med världens bästa Petra. Åker och hämtar upp henne
i Vännäs efter att mamma kommit hit :)

Ikväll vet jag inte vad det blir. Ganska så lugnt iallafall eftersom Jonas ska ut å köra
ikv.

Nä nu ska jag börja göra mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0