Shoppingsväng till Stan

Ja som rubriken lyder, jag, mamma och Levis har spenderat
dagen i stan. Jag ångrade köpet av tvbänken som jag köpte
på Ikea så jag satte ut den på blocket igår och fick sålt den
imorse! Idag köpte jag tvbänken som jag egentligen ville ha
så nu är jag riktigt nöjd! :)
Blev två stora sjuukt snygga kuddar till soffan, en massa "förbruknings"
grejer som, tandkäm, tandborstar, tvålar mm mm, var även in på barnenshus.
Väääldigt utplockat men det blev iallafall en dubbelpulka så ungarna kan åka
tillsammans nästa vinter, 5 filmer till Leon, en hamster som gör en massa ljud
och kör omkring som han velat ha, kläder till Levis osv, även in en sväng på coop
för att handla upp kyl, frys skafferi. Hel nöjd med dagen! Blir en sväng till i slutet
av månaden för att köpa det sista. såsom blommor, proppa kyl å frys och det sista
som fattas inför flytt för att 1April flyttar jag och kidsen. wei! :D
Detta kommer att bli bra. förr eller senare. Snart är jag på fötter igen!
Känns iallafall skönt att man inte står och stampar på samma ställe längre. Nu kan
det verkligen börja hända grejer och vi kan gå vidare o bygga upp våran nya vardag.

Barnen sover och jag hade tänkt kika på Twilight Breaking Dawn som jag fick utav mamma
idag! Tack för det <3 men känner mig alldeles för trött för att se en sådan lång film ikväll
så det får bli till helgen om det inte blir nå jobb. :) Nu ska jag ist titta på playen några program
som jag missat och sedan lägga mig tidigt! :)

Imorrn blir det att stöka på med lite rensning och småpackning, byta gardiner osv.

Denna blev det :)




Love the life you live. Live the life you love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0