Torsdag

Vilken natt! Levis har gråtit sig igenom den. Detta är
man verkligen ovan sen man fick honom så det känns i
både huvud och kropp idag att det blivit för lite sömn.
Hoppas dom små gaddarna spricker upp nu snart.

Jag är i full huggning me packning. Har inte så väldans mkt
kvar faktiskt och det känns skönt. Och tråkigt på samma gång.
Det blir så galet tomt här. Packar ner allt som gjort de mysigt och
hemtrevligt i vårat hem.. Leon´s rum har jag börjat lite smått i.
Packat ner alla hans böcker förutom hans favorit som han "läser"
varje kväll och sedan allt som är ömtåligt. Skruvat ner vägghyllan där
med. Tror jag ska dola på lite till innan jag ger mig för idag.
Kväll ska jag iallafall skura av golven här och plocka undan och imorgon
lär jag nog tokpacka de sista. Huvva..

Nu har lilleman äntligen somnat en stund. Leon kikar på film så jag tror
det blir till att vila sig en stund framför filmen o samla lite krafter!

Alltså jag söker en sängram som ett tok! Är det ingen som har en å sälja?
Dubbelsäng.. madrasserna har jag redan. Annars får de bli en Ikea sväng i
Maj. Men man vill ju ha en ram nu :)


Kommentarer
Postat av: Carin Sahlberg

Kolla på Repas loppis, kanske finns nån fin ram där! :)

2012-03-29 @ 14:50:04
URL: http://Jemtlandstaus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0