7 Maj

Igår fyllde jag som sagt år. En söt liten prick kom å
väckte mig och sa att kaffe å fika var klart. :) Kunde
inte bli bättre start på dagen helt enkelt!

Duschade och gjorde sig i ordning för att fara till Torrböle
och bli firad av farmor,farfar, pappa och fastrarna.
Stannade till 12:00 ungefär. Hem och köra igång med gräddtårtan
för att ha till reserv om barnen inte skulle äta smörgårtårtan.

Sedan kom alla på en å samma gång! Mamma och Lars, Anita,
Simon o Cicci, Lennart, Carina och Evelina, Jessica, Hansa och Saga.
På eftermiddagen kom Carro förbi med!
Riktigt mysig dag :)

Fick nå presentkort, blommor, pengar, ungsform, och en glas
grej som man kan elda inomhus me. Jag som är rädd för eld
haha :)

Mot kvällen kom älsklings Leon hem! Sparat lite tårta till honom så
han var överlycklig! :) Sen när barnen lagt sig blev det till att se
nya Svensson Svensson me Jonas, Simon och Cicci samt ett antal öl.
Hur bra slut på helgens härligheter!! :)

Idag har jag haft ett bra il! Har bara skurat Leons rum och tvrummet sen
vi flyttade hit eftersom jag hade tänkt skura allt eftersom rummen blev
färdigtapetserade men nu orkade jag inte titta på dessa golv längre så jag
har hängt ut alla mattor på balkongen, hett ut dom stora leksakerna på balkonen
och dammsugat i närmare 30min och sedan skurat. Bäddat rent i sängarna och plockat
undran grejer, vikit in tvätt osv. Känns såå skönt!

Skulle ändå behöva ha det skurat inför helgen så lika bra att ha de gjort! :)

Sen fick ja nå brev från FK, man blir inte klok på dem! Så jag har ringt dit och
surrat ett bra tag. Sedan ringt till hyresvärden och pratat igenom om tapetseringen
osv. Sen ringde jag tapetseraren och hörde hur de gick. Var ju tänkt att köra igång
förra veckan men nu ska han komma på mån eller tis nästa vecka. Känns lite tråkigt
att inte ha allting heelt färdigt här när jag har inflyttningsfest/dildoparty/födelsedagsfest
nästa helg. Men det går inte att göra så mkt åt det nu..

Livet börjar kännas så jädra underbart. Taggar allt jag har framför mig just nu!
Jag och Jonas har pratat igenom allt som varit och han bad mig om en andra chans.
Jag är rädd för att bli sådär sårad igen om jag ska vara ärlig, ingenting har någonsin
gjort så ont som då, men satsar man ingenting så kommer man ingenstans och vi har
valt att ta allting sakta och se vars vi kommer. Det känns skönt måste jag säga.
Jag älskar honom mer än vad ord kan beskriva 

 10dagar kvar tills jag och Petra ska gadda oss. Attans va taggad jag är!! Sista
rycket blir det nu inför sommarn men vid Augusti kör de igång igen me nå nytt :P

Nä nu ska jag väcka Levis å fara å hämta Leon på dagis. Sedan blir det en sväng
på lekparken med Jessica å My! Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0