Fredag

Idag kom Erica och Max hit, drack en kaffekopp innan vi
pallrade oss ut med barnvagnarna och for ner på Ica.
De är ju hoppborgar, rodeotjur, sumodräkter, ansiktsmålning
och lite allt möjligt där under helgen.
Leon hoppade en massa i hoppborgen innan vi gick vidare till
ansiktsmålningen. Han ville göra en haj i ansiktet men när de
var färdigt började han gråta och ville ha bort det, tillslut gick
det att övertala honom om att det vart snyggt och att han borde
ha kvar det. :P
Sedan blev det en hamburgare innan vi gick vidare mot samhället..
In på apoteket en sväng å sedan hem.

Erica och Max for hem direkt och när vi skulle börja gå upp för backen
så såg vi Jonte och Leon blev överlycklig :)
Blev en kaffe medans jag packade klart hans väska och sedan har det
inte blivit så mkt mer. Blev tyst och tomt här när Leon for.
Levis försöker jag få till att sova men han är tjurig :)

Sedan ska vi åka mot Lögdeå. Det är mammas födelsedag idag!
Ska bli trevligt :)

Var å hämtade ut mina gardiner idag med. Längtar såååå mkt tills jag får
hänga upp dem!!

Beställde även en bunt förstoringar på pojkarna som jag ska rama in och
hänga upp lite roligt i deras rum. Kommer nog bli fint!! :)



Saknar det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0