Strong Enough Without You ?

Snart är denna helg gjord. Jobbar imorgon så jag ska snart
kvälla. Hämtar hem mina älskade pojkar imorogn strax efter
12 när jag slutar mitt första pass för dagen. Hinner busa några
timmar med dem innan jag ska tillbaka iallafall :)
Saknar dem såå mkt!!
 
Är nöjd över veckans träning, tränat mån - idag så imorgon
tar jag vilo dag mot min vilja. På måndag kör ja igång igen :)
Löpningen blir bara lättare o lättare. Slagit mitt rekord i veckan,
Sprungit i 40min utan paus :) Ja är så jädra stolt över mig själv!
Hittat en ny övning för axlarna som har tagit på riktigt bra så jag
hoppas på att få lite mer volym på den inom kort :)
 
Nä nu ska jag göra bort lite små grejer innan jag kryper i säng.
Kommer förmodligen att grubbla halva natten..
 
 
Ha de!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0